Monday, May 27, 2013

~ My Story :: Mood Malas Yg Berpanjangan.... ~

....waaaaaa.... dh 2 bln aku x update blog... iskkk3....ni kes malas nyer pasal... bkn takat malas... mmg tahap pemalas nak mampus dah niii...ok2... aku sambung blk.... since skrg ni tgh cuti skolah... byk gak ler xtvt leh buat kat umah kan.... aikk... cam cikgu lak... x der ler.... tugas aku sbg drebar tetap anak bos niii.... kdg2 terbantut gak keja2 kt umah... tgh2 wat keja kena stop... pastu nk sambung blk...mood lak dah x der... uisshhh....parah tul buat keja ikut mood ni kan...alasan!!!

...opppsss....sajer ler nk citer, aku skrg niii... dh pandai menyulam... cewahhhhh... sulam guna mesin jer... cam ler baguih sgt... tp projek x siap2....ari tu bersungguh blaja... dah pandai guna... senyap terus... ngok ngek tul kan....nnt aku bukak entri baru pasal sulam nii... ngn projek2 tergendala skali...

...ari niii... kalu nk kire first day cuti skolah ler kan... weekend x kire!!... xtvt aku ialah menyiapkan keja2 mengecat rumah yg terbengkalai sejak bbrp bln yg lps... wowww... rajin x?... haha... x per... kire ni persediaan utk raya nnt lerr... pas ngecat, nk jahit langsir lak....huhu...InsyaAllah kalu diizinkan... amin... semoga semangat aku sentiase ader n berpanjangan....

 Photobucket

No comments:

Post a Comment