Friday, May 30, 2014

~ My Fashion Style :: Sleeveless Short Dress ... Perca Style ~

 ...ok... ni balance2 kain dr entri sblm nii... scroll down jer... yg blaus lengan pnjg versi koyak rabak tuu...awal2 dl... aku beli lycra cotton hijau niii.. utk buat kardigan... konon2 nk matching ngn yg printed tuu... tp pikir2 blk... kardigan hijau... dh ler hijau pucuk pisang yg ala2 gelap skit... x leh nk pelbagaikan sgt.... so, bila dh terguna utk blaus sblm niii... tggl cenonet jerr..x leh buat baju...

...hasilnyer main sambung2 jer la kan... asal jd baju... asal blh pakai... ok jer laa.... bhgn yg atas tuuu... aku guna denim lycra tebal... n yg bwh tuuu... aku gunting stakat yg blh amik jerr... tp nmpk cam x leh kembang sgt... tp x per... cube dl...


...cantumkan bhgn bwh n atas... jadikan 2 keping... then sambung jer...pastu jahit lipatan tepi...


...dh try cantum jd baju...tp bila pakai...erkkk... cam sarung nangka jerr... mmg x sesuai ngn saiz mak budak... so, aku buang blk jahitan asal... potong jerr... tetas2 x main... then sambungkan ngn kain yg masih berbaki... org panggil godet kan kalu segitiga camni... hmmm...mmg se'abis' kain niii... puas hati... x yah simpan2 lg...


...camni cantumannyer... hasilnyer mmg kembang...


...hujung bwh aku jahit coverstitch jer...


...cantuman dr pandangan sisi...


... tarra... siap... pd aku, mmg gojes gler... feeling sexy gitu... hehe


...n ni satu lg hasil drp kain perca... cantum2 jd baju...

jjdkd Photobucket

No comments:

Post a Comment