Monday, November 26, 2012

~ Refashion :: Long Dress to Cardigan ~

....long dress ni, usianyer dh byk thn....ader ler 5,6 thn....mase mula2 kuar style long dress kain lycra dulu2...tp lycra ni sgt2 stretchable....skrg dh x jumpe dh yg lagu niii.......cantik mmg ler cantik... pd aku jubah or inner lagu niii...problemnyer satu jerr..leher yg terlampau besar.....dh ler kain jns memeri... lama2, kalu main dok hang kt hanger...lg hampeh........

....n aku konfiden, mostly pompuan esp yg bertudung ader long dress or jubah lagu ni....biasenyer kaler hitam ler kalu mula2 beli kan.... 

....rekaan asal cam gini ler....


....sbb rase nyemak n memenuhkan almari jer....pakai pon x, aku ekjaz jd cardigan....at least aku pakai drp dok tergantung dlm almari....membazir x baikkan ...kerat punyer kerat....cantum punyer cantum...jd ler lagu niiii....

....tarraaa....siap....cun x?...hehe....
....aku rase feminin jer biler pakai cardigan niii...
....tp biler lengan disinsing cam tuuu....cam nk gaduh pon ader gak kan....haha....

Photobucket

No comments:

Post a Comment