Friday, September 20, 2013

~ Girl's Fashion :: Gaun Cotton ~

...ni koleksi kain dr dcomel... sblm pose ari tu... aku nk adik aku g memborong kat dcomel area tmn melawati... first time g sana...kire pakat share ler 5 psg sorg... maut aku kalu nk borong sorg2... kain2 kat sana mmg cun... cuma aku agak frust sbb x sumer kain leh beli 2m... min cut mmg 2m... tp x sumer pon... yg mana dh dipotong 4m... x der nyer leh pandai2 suruh dia org potong... unless kain tu blm dipotong lg...


...simple design... round neck collar... tambah renda kt bwh n jahit butang kt pinggang jerr... kdg2 kalu corak kain mmg dh cantik... simple2 pon ok...


...aku juz guna zip biase jerr... lamer x jahit zip sembunyi... kire kekok ler skit nk jahit... time nk cepat2 sbb buat keja last minit... kire main hentam yg senang jerr lerr...


 ...utk tali blkg, kun leher n lengan, pinggang n bwh baju... aku guna cotton plain biru... kualiti low skit sbb susah nk cari yg kaler sepadan... main beli kat tewah n then potong bias utk dijadikan bias tape...rega dlm rm6 semeter...


...ni plak gambar anak2 buah aku yg my sis tagged kat fb... mmg kembang setaman bila baju2 yg aku jahit jd febret baju budak niii...mau x kembang hidung makcik sorg ni kan... dh brp kali aku g umah dia... dia main pakai baju yg aku jahit jerr... sbb sendiri pakai, sendiri pilih... hehe


 ...alya n dina... bkn adik bradik ni... mak lain2...

 Photobucket

No comments:

Post a Comment