Thursday, September 19, 2013

~ Girl's Fashion :: Gaun Cotton ~

...uisshh.... lamer bebenor nampaknyer aku x mengepos entri2 baru kt blog... bknnyer stop menjahit ker aper... tp byk hal yg x dpt nk dielakkan selain drp malas...hehe... antaranyer lappy aku yg usia hampir 4 thn buat hal... dh tua2 biase lerr... byk ler penyakit yg dtg bila time muda2 x brp nk menjaga kesihatan kan?... ahaks...

...ok.. stop citer pasal lappy... ni nk tayang gaun anak buah yg aku jahit utk raya pose ari tuu... tp aku x snap step by step lerr... almaklum lerr... time2 pose nii... sumer nk cepat siap jerr... x terpikir nk snap2 pic bagai... ni ukuran utk anak buah aku najwa, umur 3 thn... material english cotton beli kat jakel... baju ni kire sedondong ler ngn adik aku merangkap mak kpd budak nii...  yg bestnyer aku yg beli... releks tul adik aku kan...hehe... katenyer...'beli jer yg cantik2'.... n yg ni actually... my hubby yg pilih...

...alkisahnyer... mmg dr awal thn beli kain niii... tp pas adik aku tepon tanya baju anak dia dh siap ke belom... br aku terhegeh2 nk potong kain... opss.. yg lbh tepat lg bbrp ari sblm dia bertolak blk ke kg utk raya... lepak tul kan aku menjahit... janji siap.. ok perr...


 ...mmg se'simple' yg blh jer aku jahit... mase ni kire janji siap jerr... tp dia ckp cantik sgt2... kire ok ler tu kan...


...kat depan juz jahit 3 butang kain... kire yg mana ader jer nii... nasib baik ader yg sepadan...


 ...ops... satu lg nk citer... mannequin budak nii... aku br jer beli kat gm klang... semata2 utk sesi bergambar baju2 raya... kalu x silap rega dlm rm130... tp mmg puas hati beli walaupon aku bknnyer ader kedai or amik tempahan... sbb bila amik gambar... nmpk cun jerr...
 
Photobucket

No comments:

Post a Comment